Pavel is a man in his thirties holding a high-end position in an upscale bank. One day, he suffers an accident and falls into a coma. When he wakes up, it emerges that he has partial amnesia and can remember nothing since his high school graduation. As a result, the people he now feels closest to are his former schoolmates, and he decides to return to his small hometown by the sea and look them up. There is a problem, however: none of his classmates feel the same as him because, despite the promises they made to each other when finishing school, each of them has taken off on a different direction. In contrast to his physical appearance, Pavel now thinks and behaves like a teenager.