Alphonse Brown and Scotch have been friends since childhood. They make a living off petty crime in Havre – until the day that James gets caught.
After a year in prison, Alphonse links up with Scotch again, although he’s determined to make a complete break with the past. The illegitimate son of singer James Brown, Alphonse now wants to follow in his father’s footsteps.