Katrine is getting married. Her fiancé is gorgeous, their apartment is luxurious and her future in-laws are wealthy. Katrine only has one problem: she sometimes finds it difficult to tell the truth, and this sends her on a round-about jaunt with an old friend, Thomsen, who proposes to help Katrine with her wedding preparations.