In an unstable suburb of Beirut, Nour, a Lebanese transvestite, takes in Vanessa, a Spaniard, who has come to pose for some photographs. The project gets blocked and a strange relationship starts between Nour and Vanessa. Nothing happens as planned. In the street, young men attack passersby with slingshots.