Marianao, a neighborhood in Havana, Cuba. Dayana, a young woman fresh out of prison, wants to clear up the mystery surrounding the death of her brother, Pitchi. The young man’s inert body was found lying beside a road. The police conclude his death was an accident, but Dayana receives an anonymous phone call that reveals how wrong the police is.