Rosetta is a lively, charming and confident 42 years old southern flower of the Thyrrenian coast. She’s happily living with her husband Edmondo. He’s the best tailor in all of Calabria. They’re both proud of their atelier and of their beautiful daughter Sofia. With the sudden death of Edmondo, at the apex of artistic and economic success, Sofia and Rosetta are left alone by all their relatives and supposed friends; so they throw themselves in the only resource that life has left them: to keep the tailor shop working.