A bus accident changes the life and the fate of three people: a cop, a girl who is saved by a policeman in the incident, and the husband of a woman who died in the accident. When the policeman decides to return to his homeland in South Tyrol to distance himself from event, the girl pursues him, and the victim's husband chases the girl. Thus begins an explosive dynamics.