Jim and Duncan, are both unemployed, but always seem to have money. Having just returned from a Spanish holiday, Jim is sporting a fresh deep cut to his head, that happened while on holiday. They befriended a Spanish couple when returning back to Scotland, where they now live. The couple invite Jim and Duncan back to their house for a small party. At the party the Spanish man starts to film with his video camera. As the night progresses the Spanish couple retire to their bed, drunk and tired. This is when you start to see Jim and Duncan for who they really are, and the reason why they're at the party.