The story of a man who created a jungle next to the highway, building with his bare hands beautiful and unbelievable works of engineering in the forest. This is also the story of how he ended up burning them to ashes to reconstruct them, time after time, over decades. He is known as “Garrell”, also as “Tarzan from Argelaguer”, and he is not driven by any apparent purpose, except one: going “on the go”.