Six intertwining stories show a lifestyle panorama, a portrait of contemporary Warsaw and its residents. The central plot focuses on Igła - an ex-con who has visions of the Virgin Mary. He has become a pious Christian and wants to lead others to salvation. In his journey, he crosses paths with the protagonists of the other plot lines.