Driss, not yet twenty years old, makes a living from petty theft and racketeering. He crosses paths with Danny, an older, worn out thief who cruises shopping malls behind the wheel of his old Merc. Under the leadership of Danny, young Driss, a naive show-off, learns the tricks of the trade. The violent world into which the old crook slowly leads him puts an end to Driss' carefree existence.