Léa, Adrien, and their brother Théo, who was born deaf, set out on vacation in Provence. They are staying with their grandfather, Paul, who lives in an olive grove up in the hills. Due to a family dispute, Paul has never met his grandchildren. This isn't exactly a dream vacation, particularly since their father announced that he was moving out the day before the siblings were due to depart. In less than 24 hours, a clash of generations has occurred between the teenagers and the old man, whom they consider psychotic. They are wrong. Because Paul's turbulent past comes to the fore and the Seventies descends on the Alpilles. During this tempestuous summer, both generations will be transformed by one another. .