Jamie and Ben are two students faced with the age old trauma of getting out of bed in time for lectures and into bed with the girl of their choice, until they come across a bag filled with several pounds of hash that's been hastily discarded by a slimy local crook. Here is the gateway to a fantasy term of dulled brains and newfound popularity.