Nathalie is a 32 years old ordinary woman. In couple and in love, this nurse of profession suddenly sees her life turned upside down when Damien, a co-worker, rapes her. For Nathalie begins a long struggle to find the light out. Through this "ordinary story" Nathalie here becomes the spokesperson for all these women condemned to silence.