Claude et Marie are conservative Catholics who hoped to pass on their values to their four daughters. The three oldest have all married men who are immigrants, each one with a different religion. In front of their Jewish, Arab and Chinese sons-in-law, Claude and Marie try to hide their xenophobic tendencies.