Sharkey, part of the sinister world of child trade, picks up Vlado, an orphan of war, dreaming of freedom and a better life. They embark upon a strange and enlightening journey through war torn Bosnia. As they struggle to get out of the country and fight to stay alive, they find a special love and compassion from which emerges their ultimate moral and spiritual redemption.