Jimi Hendrix before he was Jimi Hendrix. A portrait of the icon as a young man, John Ridley's All Is By My Side features charismatic hip-hop star Andre Benjamin (one half of Outkast) as a sensitive, struggling guitarist on the verge of becoming a rock legend.