During a trip to India to visit his father, a young man wakes up on a sun-drenched beach, unsure of where he is or how he got there. Before long he finds himself on an extraordinary journey meeting a series of ever more peculiar characters, in the search for his Dad. Eventually, riddled with confusion and haunted by recurring flashbacks of a party he can't remember, he heads into the jungle, where he's been told his father is waiting for him. Only one thing is certain: all is not what it seems.