A widowed single mom finds herself burdened with the full-time custody of her explosive 15-year-old ADHD son. As they try to make ends meet and struggle with their impetuous and unpredictable ménage, the new girl across the street, Kyla, benevolently offers needed support. Together, they find a new sense of balance, and hope is regained.