The story of Angélique who has been working for a long time as a hostess in a cabaret on the Franco-German border. Her provocative temperament goes well with this nocturnal lifestyle, rhythmed by parties and drunken evenings. But when an old client, Michel, asks her to marry him, a young girl’s dream finally comes true. Marriage would be a chance for Angélique to change her life...