A drama of separation seen through the eyes of a seven-year-old boy, Osman, whose parents leave Turkey to work in Europe. Around this drama the expressive Turkish music, the overwhelming nature and traditional poetry unfold- together they form some of the riches Osman carries in his suitcase accompanying him to his new life.