The fragile Lia and the sadist Viktor have a very strong and passionate relationship but when she gets pregnant and he forces her to interrupt the pregnancy, their relationship breaks apart and Lia falls into a deep depression. After an attempted suicide she decides to leave Viktor and, in the last desperate effort to cure herself, she goes to visit her old aunt Agata in her creepy 18th century villa in Mason, a small village of the Veneto countryside in Italy.