Uncle Erik is once again summoned to chaperone his sister’s mischievous kids on a skiing trip to Norway. Dad has broken a leg, and mum can't cope on her own. Arriving at the holiday hotel the children discover that Ms. Flinth and her party have booked into the same hotel... The second feature after the succes of My sister's kids.