Maps to the Stars connects the savage beauty of writer Bruce Wagner’s Los Angeles with the riveting filmmaking of director David Cronenberg and a stellar ensemble cast to take a tour into the darkly comic heart of a Hollywood family chasing celebrity, one another and the relentless ghosts of their pasts. The result is a modern Hollywood Gothic at once about the ravenous 21st Century need for fame and validation -- and the yearning, loss and fragility that lurk in the shadows underneath.