Lew Millar, a famous private eye from the west coast of the U.S. comes to France, hired by an elderly American who's been living for 20 years in Biarritz. Nick Nemo wants Millar in person to ensure his personal protection: his life is under threat; a few days earlier someone had tried to kill him.