"Vulnerable before a reality that can suddenly be modified and become unpredictable, the characters of Wild Tales cross the thin line that divides civilization from brutality. A story about love deception, the return of the past, a tragedy, or even the violence contained in an everyday detail, appear themselves to push them towards the abyss, into the undeniable pleasure of losing control.