Run is on the run... He has just killed the Prime Minister of his country. For that, he had had to wear the face and clothes of a madman, wandering across the city. His life comes back to him in flashes; his childhood with Master Tourou, when he dreamed of becoming a rain-maker, his adventures with Gladys the eater, his past in the militia as a Young Patriot, at the heart of the political and military conflict in the Ivory Coast. Run had not chosen any of these lives. Each time, he stumbled upon them as he was running away from a previous life. That’s why he is called Run.