My Camera and Me limns a guy who, from ages 6 to 36, rarely lifts his finger off the trigger of a camera pointed at daily events. The urge to document and the struggle to connect are explored with considerable humor and a pleasant melancholy as our hero, Max, falls for a sensual blind girl.