Carré is the boss of the BRB, the elite, special police unit of the French Ministry of the Interior fighting organized crime. 3 years earlier, he'd brought down Kancel, a major criminal. Now, during a transfer, Kancel kidnaps the cop. He has 96 hours to extract one piece of information from Carré: who snitched on him.