Matias and his mother Laura, find themselves forced to hurriedly abandon the house they live in to escape another outburst of violence from Fabian. Matias is 8 and Laura is newly pregnant. Thus they begin a wandering journey in search of a place they can feel safe and protected. They embark on an unusual road-movie of everyday life, a drama shot through with great humanity.