Young, aspiring athlete Anna is training for a qualification that could enable her to be accepted in the Olympic Games in Los Angeles. She trains every day under the watchful eye of her trainer until the upper echelons of the state spot her talent and decide to fast-track her career: thus, Anna becomes part of a state-run project for research into the use of illegal anabolic steroids. She soon realises what is happening as a number of side effects start to have a negative impact on her health. Her moral choice is to attempt to earn her Olympic medal without using a forbidden substance, a decision that her superiors disagree with, leaving Anna´s career at stake.