The story of Anya, who is on the run from the police when she encounters Kristina, an orphan determined to find her grandmother in Kazakhstan. Kristina offers a momentary solution to Anya’s desperate situation, and the unlikely pair begins a harrowing and unpredictable odyssey, hitchhiking across the epic landscapes of Russia and its neighbouring countries.