The story of a shy scientist Marek who falls hopelessly in love with a seemingly inaccessible girl. His friends determined to help him, call Marek’s father, a successful publisher of books on the subject of how to get a woman. Together, they begin to develop a very peculiar course on girl psychology. However, do these 10 sure-fire rules apply exactly as described in the books?