A mall security guard's wife is mysteriously murdered in Wyomin. Harry must find out why his wife was killed, but he will soon learn that things are seldom what they appear to be. He begins his bizarre investigation, obtaining certain information from the police that leads him to Montana in search of the supposed murderer.