Antoine receives a novel gift for his fiftieth birthday: a heart attack. From now on, he "must be careful." But Antoine has spent his entire life being careful: being careful about his health, about what he eats, about his family, about accepting his friends' foibles, and about putting up with a whole heap of trouble... From now on, he is going to change tactics. But when we want to change our lives, we inevitably change the lives of others.