Avoiding their last day of school, Dan, Tom, and Victor, three inseparable teens, get lost in the countryside before disappearing into a film studio that hasn't been used in years. This dilapidated space has become the hideout for Isaac and Klarence Faucheur, a man and his strange son, who are determined that these intruders will not reveal the family's dark secrets to the world. Night falls. Back in their own homes, the boys teens quickly realize that something has followed them and that the night risks being one of the longest of their lives.