The announcement of an international pétanque tournament organized by Darcy, will turn Momo's life upside down and reawaken dreams that life's ups and downs have buried: to become a champion and devote one's life to a passion. Galvanized by his encounter with Caroline, Momo makes peace with himself and deals with his prejudices. Rejected, shunned, battered, they've become: The Invincibles.