In contemporary Tel Aviv, six diverse friends gay, straight, successful, not so successful gather to watch the Universong competition. Like most viewers, they are appalled by the winning song, and taking the trials of one of their group whose marriage is splitting up as a subject, they jokingly compose "A Song for Anat" (actually the work of Babydaddy, from Scissor Sisters). They are as surprised as anyone when it is chosen as Israels entry for next years competition.