Jezebel, a seductive, free and rebellious young woman, has the desire to live her life to the extreme, until she hits rock bottom. She refuses to believe in mankind and especially in herself. A true Mary-Magdalene of modern times, she hides her fragility and fear of loving by continually pushing the limits of transgression. Until one day when she meets David, a young priest ...