Julien and his sister Emma lost their mother nearly a year ago. They’re still living in Beauce with their father, Gilles, in the house where they were born. The emptiness left by death is painful to bear, yet they can’t manage to speak openly about it with each other. Summer is ending. The small town, emptied of it inhabitants who’ve gone on vacation, seems abandoned.