The story of Harold, who has successfully been running Lunde Furniture for 40 years with his wife; but it all comes to an end when IKEA decides to open a superstore next to his small shop. With his professional pride under attack, he arms himself with a pistol, gets into his old Saab and sets off for Almhult, Sweden, to kidnap IKEA’s founder, Ingvar Kamprad. However, Kamprad is actually quite happy to be kidnapped.