Ton and Els are normal people. They are happy people. People like all of us. They have a job, a house, a place in this world. Els is pregnant with their first child, which to them will make their life complete. But soon after the child is born, it dies. And this changes everything: both have different way of grieving, and Els seems to get over things faster than Ton. She wants to move on, pick up life again as it was. But Ton can't cope, believing that Els goes too fast. Ton feels rejected, unloved, his grief trampled. In Your Name follows him as he crosses the line between a normal man and a man who is able to commit the ultimate: to destroy what he loves most.