A father takes his wife, two sons, a friend and his daughter on a hiking trip in the woods. After a long search for a spot to set up camp, the father finds a perfect place overlooking a pool. Everybody seems to get settled quickly and when the night falls the two sons listen to a ghost story told by their father’s friend at the campfire. The youngest son begins to have strange dreams and bizarre occurrences begin to develop at the camp site.