Sandro is a 40-year-old Tbilisi teacher who still lives with his parents. His mother constantly bugs him to grow up and get married, but Sandro has little luck with the women he and his single friend Iva contact through dating sites. After yet another unsuccessful match up, Sandro meets hairdresser Manana, the mother of one of his students, and falls in love with her. However, the seemingly single Manana turns out to be married and her hot-tempered husband Tengo is just about to be released on probation.