Freddy Angi, a writer in crisis, separate and homeless, stumbles into strange love affairs, including one with his wife Anna. The two meet now and then as lovers in a hotel room. Although separate in all respects, their bond seems unbreakable. The restlessness of Freddy, however, is not mere sentimental issue, but an existential evil that drives him towards an elsewhere that is not there.