Andy, a hard working Cypriot immigrant in London who deep-fries his way into oblivion, decides to leave London for his native Cyprus. Having slaved away for others his entire life, he finally opens his very own chip shop. But his dream turns into a nightmare, as he seems to have overlooked one small detail: Cyprus just isn't London!