A brash young police detective joins forces with a beautiful, ambitious Department of Health researcher to find the answers behind the mysterious deaths of four people who each died 48 hours after logging on to the Internet site Feardotcom.com. What they discover is as mysterious as the deaths themselves and more terrifying than anything they ever dreamed of.