The first crusade to free the Holy Land has ended. A mass of weary knights, squires, soldiers of fortune and priests are making their way home across a Europe that has changed forever. George, a handsome English knight, unsettled by the horrendous bloodletting he witnessed in Palestine, desires to hang up his sword and settle down to a quiet, peaceful life. On returning to England, George heads north where he's heard the land is good and the population sparse and of a kindly King named Edgaar. He finds King Edgaar in a terrible state. His beautiful daughter, Lunna has recently disappeared. In return for a small plot of land, George agrees to search for Princess Lunna.