Livia is the sole inheritor of the immense family fortune. But her father desperately needs money... First hint: an invitation to rapture... Who is crazy? The one who is believed to be or the one who knows? Who knows? The beggars and the yokels will pay in this Helvetian tale in which the beautiful, sensual and cruel protects her innocence. Pointpoirot, the agitated Emil, accomplice to all beauties, dazzling or impassive, will know how to win his freedom by livening up the banquet of the damned.