A guy doesn't just arrive on your doorstep one Sunday evening and knocks on the door claiming he's come to piss you off. There has to be a reason. What reason? Why does he want to piss you off? Don't ask why. Slam the door in his face and barricade yourself in if you want your life to go on as normal.